Timon


1. Hoe gaat het met je ?
Goed.

2. Wat vind je het leukste feest in Nederland ?
Oud/nieuw.

3. Wat vind je van jullie juf ?
Heel erg lief.

4. A. Hou je van lezen?
Ik hou alleen van stripboeken.

B. Wat vind je het leukste boek om te lezen ?
Astrosaurieurs.

5. A. Wie wonen er allemaal in je huis ?
Papa en mama en ik

B. Vertel iets over je huis ?
Ik heb 1 kachel en een winkel onder mijn huis en ik heb geen zolder.

6. Van welk eten hou je ?
Rijst en komkommer en een ei.

7. Vind je het leuk om naar school te gaan ?
Een beetje

8. Wat voor een spel speel je graag?
Trackmenia Forrever

9. Noem een leuke website.
www.nickelodeon.nl

10. Vertel iets over Nederland.
Het is in Nederland heel leuk omdat er heel veel speeltuinen zijn en
veel kinderen en het is daar heel erg leuk omdat er zwembaden zijn en dat
er hele liefe mensen zijn en Nederland een beetje mileuvriendelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten