Imaani

1. Hoe gaat het met je ?
goed

2. Wat vind je het leukste feest in Nederland ?
sinterklaas, kerst, pasen en oud & nieuw

3. Wat vind je van jullie juf ?
lief en aardig

4. A. Hou je van lezen?
ja

B. Wat vind je het leukste boek om te lezen ?
bianca naar de duinrollers

5. A. Wie wonen er allemaal in je huis ?
mijn broer mijn vader en mijn moeder en ik

B. Vertel iets over je huis ?
ik vertel iets over mijn kamer hij is paars en ik heb een buraeu en nog veel meer

6. Van welk eten hou je ?

patat, marcaroni, spagetti en nog veel meer en broodje tonijn

7. Vind je het leuk om naar school te gaan ?
ja

8. Wat voor een spel speel je graag?
vier op een rij

9. Noem een leuke website.
www.spelletjes.nl en www.funnygames.nl

10. Vertel iets over Nederland.
het sneeuwt nu we hebben in Enschede geen strand en het is hier koud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten